piektdiena, 2013. gada 23. augusts

Par Valčaru 26. sērija



Valčara, Valčara, es skatos tu te mums jokus visādus taisi, un cilvēkiem gribi dzīves papostīt, un to visu tu dari kaut kādu desmit kilogramu dēļ? – Abramovičs sēžot savā krēslā uzmeta skatienu Valčaru, kurš tikko bija ievests viņa kabinetā.
-Nu, pasaki man Valčara, priekš kam tev tāda vienkārša lēmuma pieņemšanai, vajadzēja advokātu šurp aicināt, vēl visādus muļķīgus rīkojumus atdot, tā mēs draugi nekad nekļūsim, es taču tev prasīju, lai tu pats lēmumu pieņem, nevis sāc kustināt savus galus. – Abramovičš turpināja.
-Jums, nevar uzticēties, man  vajag apdrošināties pret nevajadzīgiem pārsteigumiem. – Valčara pacēlis galvu ieskatījās Abramovičam acīs.
-Es taču tev teicu, ka viss būs kārtībā, te iet runa tikai par to, lai mēs draudzīgi sadalītu to, kas mums pienāktos.
- Ko nozīmē pienāktos, ko tad jūs, kā parasti to nedarat ar izņemšanas aktu, kuru pēc tam jūs saplēšat un izmetat miskastē? – Valčara bija tik nikns, ka nevarēja pat mierīgi parunāt.
-Priekš kam mums izņemšanas akts, mēs taču esam civilizēti cilvēki, mums nevajag neko atņemt, mēs tikai gribam padalīties un tas arī viss.- Abramovičs smaidot ironizēja.
Valčara, pasaki man godīgi, tu vispār taisies dalīties, jeb komēdiju man te spēlēsi?-Abramovičs mainījis sarunas toni pārgāja uzbrukumā.
Es jau teicu, man nav garantiju, ka mani pēc tam nenovāksiet, tāpēc atbilde ir vienkārša, dalīšos, ja dodat garantijas, nedalīšos, ja nedodat.
Kā gan es tev varu kaut ko nogarantēt?
Gromu, bez abjebona te ievilkāt? Nu tad jau arī garantijas varēsi sazīmēt,  es saprotu, ka tu te pēdējo stabuli spēlē, jo esi vistuvāk man tāpēc pakonsultējies ar saviem šefiem, un dod man atbildi, vai nu jūs mani laižat ārā un dabūsiet ko Jūs prasāt, vai nu turpiniet lauzt Gromu, kurš vienalga neko palīdzēt jums nevarēs. – Valčara pabeidzis savu sakāmo vēroja Abramoviča reakciju.
Nu, es jau zināju, ka tu ar pliku roku neesi ņemams, vēl jo vairāk atceroties jūsu bandas izlēcienus, man gribētos jūs visus nošaut, bet tā nu dzīve iekārtojusies, ka šaut jūs nedrīkstu, laiki tādi. Tāpēc izdarīsim tā, tu pasēdēsi karcerī, bet es padomāšu, ar cilvēkiem parunāšu, un došu tev atbildi. Ja tā esi ar mieru, tad varam turpināt.
Nu, un kas tālāk? Es gribu, lai pie manis atnāk advokāts, es arī nevaru viens pats pieņemt lēmumu par pustonnu kāposta.- Valčara neatlaidās.
O, nē mans dārgais draugs, tu mazliet kaut ko šeit neesi sapratis pareizi, lēmums būs jāpieņem vienam pašam, savādāk neies cauri.
Tas ir kā?
Tā lūk, vienkārši, tu pasaki kur jums stāv kokss, mēs godīgi paņemam savus desmit kilogramus, un draudzīgi atvadamies.
Un jūs tā godīgi paņemsiet desmit kilogramus, un visus palaidīsiet mājās? Es pēc idiota izskatos, vai tu mani vērtē tik zemu, ka stāsti man tādas pasakas, tikai tāpēc, lai vispār kaut ko pateiktu?
Domā, Valčara, domā, laika tev nav daudz, tāpēc domā rūpīgāk, man nav laika ar tevīm te diskutēt, trjumā pie parašas padomāsi, tad arī parunāsim vēlreiz.
Izvediet apcietināto, - Abramovičs pasaucis konvojieri, pagriezās krēslā, lai neredzētu, kā Valčaru izved no viņa kabineta, lai nedomātu par nākošajiem notikumiem, kuri varētu parādīties.

P.S. Paldies Egīlam, Guntai M., Gintam M. bez Jums šis nebūtu noticis.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru