trešdiena, 2013. gada 26. jūnijs

Par Valčaru 9.sērija



Saņēmis atbildi no obščaka, Valčara apsēdās pie galda un paskatījās uz pārējiem.
Nu ko, sāksim visu pēc kārtas, Tūzi, tu te biji kameras vecākais es saprotu, tā, un tavā vadībām visa kamera šobrīd ir sabraukusi tādā kasjakā, ka ir jāpieņem lēmums, ko ar Jums darīt tālāk. Ja tu man apgalvoji, ka esi pacans, tad kā no pacana arī prasīšu.

Ja jau tu esi režīma atricalova un neesi mužiks, kā to pats teici, tad tev pēc idejas no paša sākuma, bija jārēķinās ar manu autoritāti, jo zonā tu būtu manu rīkojumu izpildītājs, bet te es skatos, tev mazliet tā vara ir pašķobījusi veselo saprātu, un tu jau tik tālu esi aizkomandējies, ka pazaudējis esi apvāršņus, principā par to tevi vajadzētu sodīt, kāds būs sods, to lems obščakā, man pret tevīm pretenzijas ir par to, ka tu redzēdams, ka es esmu vecs cilvēks, liec man rāpties palmās, kas man ne tikai kā vecam katordzniekam nebūtu jādara, bet tikai aiz sava vecuma pienāktos gulēt pirmajā stāvā, tā jau ir savu pravu kačāšana.

Tūzi, un tu kā pacans sēdējis, nevarēji izsist cauri vecu apbižoto? - Tāpēc sodu tu saņemsi. Pret Garo, Robčiku un Okuņu man pretenziju nav, jo viņi neko ietekmēt nevarēja. Valčara bija runājis.
Tūzis lēnām pārstrādāja uzklausīto spriedumu, - Valčara, bet kā ko man darīt, lai tu man varētu to piedot, nelauz man dzīvi, man vēl taču viss sroks priekšā. Prasi visu ko gribi tikai nenolaid mani.
Visu, - Valčara atkal iesmējās. Tu pats tikko saprati, ko pats pateici? Visa kamera dzirdēja un tagad man tam ir trīs liecinieki, visa kamera taču dzirdēja, - Valčara paskatījās uz Garā pusi. Jā, dzirdēju, - Garais atbildēja. Arī Okuņs un Robčiks piekrita.
Nu, ko pripliļi, karoče tu man būsi tagad dzīvību parādā, tev ir skaidrs?- Valčara paskatījās uz Tūzi.
Kā, dzīvību, tu mani ko taisies pa zaļo palaist?- Tūzis atkal nesaprata, kas viņam ir pateikts.
Tu būsi man torpēda, un tavs pienākums būs kādu palaist pa zaļo, ja es to gribēšu, ja atteiksies to darīt, tad arī nolaidīs tevi, bet arī tur tevi atkal piespiedīs izdarīt to pašu, ko liku.

Tā būs tikai godīgi, spēka tev pietiek, par dumjš arī neesi, tāpēc varēsi mierīgi dzīvot arī visu savu palikušo laiku zonā,  nekad nelikšu tev izdarīt neiespējamo, piemēram divu dienu laikā novākt prokuroru, kamēr tev vēl 5 gadi ko marinēties, tas man zapadlo, un vari būt par to mierīgs. Bet rīkojums būs jāizpilda, jebkad, kad es to iegribēšu,- Valčara rezumēdams ieturēja pauzi. Labi, - Tūzis vēl joprojām nesaprata, kā visa šī  situācija turpmāk ietekmēs viņa dzīvi. 

Tūzis  bija uzsācis savu kāršu partiju, kuras izspēles noteikumus viņš ne līdz galam saprata.
Da ņedorgajsja, viss būs štokos, tu tak raujies noziedznieku pasaulē ar visām četrām vot i būs tev viņa piedzīvojumiem bagāta, tu tak negribi kā parasts mužiks nodzīvot palikušo sroku, es tā saprotu, redz Garajam un Okuņam tik ļoti par pacaniem negribās kļūt, bet viņi izdarīs savu izvēli vēlāk, kad pacelsies uz zonu, tur vidusceļa nav, vajadzēs pievienoties tai vai citai nometnei. Patiesībā Jūs vēl esat pavisam zaļi, tāpēc Jūs neko vēl nesaprotat no cietuma. 

Nu, domāju, ka visiem viss ir palicis mazliet skaidrāks, un domāju, ka obščaks pieņems labvēlīgu lēmumu pēc maniem paskaidrojumiem. Bet izskatās ka mums te iemītnieku pamaz paliek, gan jau opers iemetīs atkal kādu, tāpēc prognozēju, ka parādīsies jauns iemītnieks uzreiz pēc etapa, bet etaps mums laikam jau ir paredzēts rīt - Valčara bija pabeidzis savu sakāmo, un pieķērās atbildes rakstīšanai saviem „kolēģiem”. Bija jāķerās arī pie dzīves apstākļu uzlabošanas, par to vai pārcelties pie savējiem, vai tusēt tepat Valčara nebija izlēmis, jo visa tā ikdienas jautājumu risināšana pēc tam vēl varēja netīšām atspēlēties, bet no otras puses arī te kontingents nekāds, nav pat ar ko parunāties un kaut ko saķīmiķot, bija jālemj.

26 komentāri:

  1. Jau no pirmās daļas likā,ka Tūzim būs sūdi,sakačāja pravas un nu i papal.Cik atceros,tad Okuņs bija latvietis? Tai iesaukai ir arī tukojums latviski?

    AtbildētDzēst
  2. Jā, pravu sakačāšana šādiem pacaniem parasti beidzas ļoti bēdīgi, ļoti bieži viņi sev par daudz uzņemas. Iesaukai it kā tulkojums būtu Asaris.

    AtbildētDzēst
  3. Okuņ tiek tulkots kā asaris.

    AtbildētDzēst
  4. Atbildes
    1. Kopējā kase. Parasti tajā met daļu no ienākumiem. Ārpusē kriminālos grupējumos to tur viens cilvēks, nezinu kā cietumā.

      Dzēst
    2. Nu tu te jau piestāstīji. Nezinu kurā filmā tu to noskatījies, bet tā, kā tu saki, ka pie viena cilvēka, tu baigi sadzini. Es par tām finansu plūsmām mazliet vēlāk kaut kad uzmetīšu tepat blogā.

      Dzēst
    3. Atkarīgs no grupējuma lieluma un organizētības. Protams zagļiem likumā ir vairāki, jo gandrīz katrā reģionā ir pa vienam voram, kas ievāc. Tāpat Solnceviešiem, tā kā šie pārvalda vairākus reģionus, tad šiem arī ir katrā reģionā cilvēki, kas nodrošina šo obščaku papildināšanu. Vismaz tas ir no tās info, kas ir man pieejama.

      Dzēst
    4. Es neprasu par Krievijas leģendām par zagļiem likumā u.t.t. Šeit ir reāla situācija kuru daudzi vai ne tik daudzi zina, un tur ir ļoti nopietni tas viss.

      Dzēst
    5. Nu tieši arī pateicu, ka par cietuma situāciju nezinu. Bet ir info par ārpusi.

      Dzēst
  5. Joprojaam jaucu divas lietas, kas ir kur tagad ir Volčara un kas ir zona? Tjipa pirmstiesas izmekleeshanaa jau shitaadi briinumi notiek, un zonaa ir tad, kad ir piespriests kautkaads spriedums? Kas tad zonaa notiek, ja tur ir vispaar ku-kuu?!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā pirmtiesas izmeklēšanā jau šis notiek, tāpēc stāsts tāds pašķidrs sanāk, zonā tur jau notiek īstā dvižuha, tāpēc jau tos romānus un seriālus tikai par zonām raksta, par pirmstiesas izmeklēšanas izolatoriem, ko arī sauc par cietumiem, neviens nekad nekādus seriālus un romānus neraksta, jo praktiski nav jau ko rakstīt.

      Dzēst
  6. Viņi ar visām šitām savstarpējām attiecībām un daudzām citām muļķībām nodarbojas tīri aiz bezdarbības vai ir vēl kādi iemesli?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Gan aiz bezdarbības, gan tā ir pieņemts no laiku sākumiem. Kaut gan tagad gandrīz viss ir mainījies.

      Dzēst
  7. gadi 10 jau pagajusi kops pedejo reizi viesojos rcc bet vai Eifelis vel tur ir sastopams?

    AtbildētDzēst
  8. 176. pants ir laupīšana pareizi? Značit Valčara par laupīšanu sēdēja. Viņš viņsaulē aizgāja dabīgi vai viņam kāds "piepalīdzēja"?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nekā dabīga viņa nāvē nebija, tāpēc vēl joprojām domāju rakstīt vai nerakstīt par to. Tomēr viņš man atmiņās foršs vecis bija, i paklibs, i paakls, bet tos pacanus viņš trenkāja ar lielu azartu.

      Dzēst
  9. Cik Valchara bij vecs šo notikumu laikā? Tik tā, labākam iespaidam. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ja būtu lasījis uzmanīgāk, tad diezgan precīzi varētu noteikt.

      Dzēst
  10. Es ļoooti ceru, ka šo stāstu turpināsi līdz Volčaras piedzīvojumiem zonā, nevis tikai par piedzīvojumiem līdz tiesai, un kā arī stāsts beigsies kopā ar viņa dzīves beigām?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es nekad nezinu, kad būs pēdējais stāsts šajā vietnē, pilnīgi godīgi.

      Dzēst
  11. Saki man tā, vai tā ir taisnība, ka notiesātajam, kurš ir padarījis mentu aukstu, automātā ir respekts zonā?

    AtbildētDzēst
  12. Man tāds jaut., ja kādam aizdomās turamam vai kā to sauc ka drošības līdzeklis tiek piemērots apcietinājums, tas nozīmē, ka viņu uzreiz uz cietumu aizved vai arī kaut kur policijā izolatorā sēž???

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ja tiek piemērots apcietinājums, tad sankcija tiek automātiski pagarināta uzreiz uz 10 dienām un pēc tam automātiski uz mēnesi, attiecīgi, braucat Jūs uz cietumu, no kpz, var iznākt pēc 24 stundu sankcijas kura pārvēršas vēlāk par 72 stundu sankcijā. Ja nekas nemainās, tad droši vien tiesa nav devusi rīkojumu Jūs apcietināt un Jūs izlaiž.

      Dzēst
  13. ko nozīmē torpēda un palaist pa zaļo?

    AtbildētDzēst