trešdiena, 2013. gada 21. augusts

Par Valčaru 24. sērija.



Interesants tev tas Groms ir paziņa, - Juris paliekot ar Valčaru vienatnē, Centrālcietuma apmeklētāju tikšanās telpā uzsāka sarunu.
Kāpēc, lai viņš būtu interesants? Viņš ir vecs arestants, daudzi cilvēki par viņu varētu galvot, bet šobrīd protams man būtu interesanta jebkāda informācija. – Valčara iekārtojies ērtāk aizsmēķēja cigareti, un domīgi vēroja Jura dokumentu kaudzi, kuru tas sāka uzlikt uz galda.
Skaties, kas mums te ir,- Juris sāka rakties dokumentos.

-Es sazinājos ar viņa advokātu Pavlovu, viņš man teica, ka pats neko īsti nesaprot, jo lai arī pret Gromu ir ierosināta lieta par narkotiku glabāšanu realizācijas nolūkos, un lieta ir nenormāli apjomīga, es nekur nevarēju atrast pašu apsūdzības rakstu, kurā tiktu mainīts viņa statuss, viņa vienkārši nav, bet ja viņš ir tikai liecinieks, tad ne par kādu arestu runa pat nevar iet. Jautājums ir tāds, ko Groms dara šeit?- Juris nobeidzis paskatījās uz Valčaru.
Valčara sāka saprast, ka te īsti nav kaut kas kā vajag, jo arī kameras numuru, kurā Groms sēdēja viņš nezināja, - Tas ir kā nav abjebona, bez tā taču pat sankciju nevar piemērot, jeb  tu domā, tieši to pašu ko es?- Valčara, savilcis uzacis gribēja dzirdēt Jura apstiprinājumu.
Valčara, es neko nedomāju, es tev tikai pateicu faktus, lieta ir, apcietinātais ir, apsūdzības raksta nav, kā tev liekas, Gromam apnika dzīvot savā Jūrmalas rezidencē, viņam palika garlaicīgi, un viņš izdomāja atbraukt pie saviem čomiem, te uz centrālcietumu?
Tad sanācis ir ļaunākais no variantiem, Groms ir sācis strādāt ar mentiem, un noteikti sēž ar šiem kopā, kādā presshatā, tad tas ir tikai laika jautājums, cik viņiem ilgi laika vajadzēs, lai mani novāktu, man ir tikai divi varianti, kā iziet no situācijas, vai nu es mentiem atdodu, to ko viņi grib, un viņi mani vienalga novāks, vai arī samainīt darījuma nosacījumus ar mentiem, lai es vismaz palieku dzīvs, ja tam visam apakšā sēž ONAPs, tad tas ir smags gadījums. Bet par tādu pantu, tak Groms nedīlos ar mentiem, te kaut kas nav kā vajag. – Valčara rezumēja.
Valčara, ko es varu priekš tevis lietas labā darīt?- Juris, paņēma rokās portfeli, lai tajā sakārtotu līdzpaņemtos dokumentus.
Juri, uzzini, kas ir piespiedis Gromu pie sienas, noskaidro, kā intereses ir krustojušās, un kāpēc es esmu palicis kreisais šajā situācijā, varbūt varēsim izkļūt ārā no situācijas pametot zem tankiem pāris narkomānus, vai kādu no izmeklētājiem, vai prokuroriem uz kuriem mums jau ir materiāls. Jo tā ir konkrētākā padstava, ja mani izsauc specdaļas priekšnieks, nevis kūms, tad varētu būt, ka kūms pat nav lietas kursā, par notiekošo, un šis pin intrigu tālāk, cerot, ka noraus banku. Groms, gan jau ir vienkārši iemests te ar nodomu, lai viņam nogrieztu sakarus ar ārpasauli, un dīls nenorautos, tāpēc  viņš ir iemests konkrētā kamerā, kur viņš var lūgt tikai Dievu, lai ātrāk no tās izkļūtu, bet mums arī nav īpaši daudz laika, jeb precīzāk sakot palikušas tikai divas dienas. – Valčara iepauzēja.
-Juri, es ar tevi esmu pazīstams jau ļoti sen, es zinu, kādas ir tavas iespēju robežas, šī taču nebūs ne pirmā, tomēr ceru, ka pēdējā reize, kad tev būs mazliet jāpiepūlas, bet tu jau zini, ka finansiālā puse, šeit nebūs problēma, ko teiksi?- Valčara nodzēsa cigareti pelnu traukā un gaidīja Jura galīgo atbildi.
-Esam vienojušies, es gan paredzu, ka te ir iesaistīti ļoti augsti cilvēki, bet pašūpot viņus mēs varētu mēģināt, es tev rīt padošu ziņu, kā mums lietas iet uz priekšu. – Juris piecēlās un atvadījās no Valčaras.
Atgriezies kamerā, Valčara uzrakstījis pragonu, lai atsaucās, kurā kamerā sēž Groms, to aizsūtīja ceļojumā pa Centrālcietuma korpusiem, un sāka plānot nākošos soļus, kā izvairīties no nepatīkamiem pārsteigumiem jau tuvākajā nākotnē.

 

1 komentārs:

  1. Paskaties Airpay.lv - tur varētu būt zemākas komisijas maksas.

    AtbildētDzēst