svētdiena, 2013. gada 16. jūnijs

Twiterakountu atkal nobloķēja.

Jā, šis ir otrais mēģinājums apturēt mūsu tviterakountu, un  šoreiz man pat nav iespēju to atjaunot, aizrakstīju gan apelāciju. Twitera administrācija prasa paskaidrojumus, pamatojoties uz kādas organizācijas sūdzību. Paskatīsimies, kas te īsti notiks, jo es tā saprotu, ka tviterakountu atjaunot diez vai izdosies. Ja kāds šo no tvitera redz, padod to tālāk un mēģina sekot līdzi. Man patīk, ka Latvijā nav cenzūras interneta vidē, tomēr izskatās, ka ir kādi pārs spēki, kuri atļauj būt vai nebūt internetā. Nekas, uztaisīsim vēl vienu akountu, un lai tie demokrātijas uzspiedēji sitās pret sienu.

11 comments:

  1. Njā, tā diezgan pastulba politika tam twitterim :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. cik es zinu, viņi diezgan ātri reaģē uz sūdzībām no oficiālām iestādēm.

      Dzēst
  2. Interesanti.. Varbūt Tu guli dīvānā un fantazē. Un vispār man likās, ka twitter ar LV mazs sakars. BB

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu tu sākumam ieej tviterī un pārliecinies, ka akounts ir apturēts pirms sākt te spriedelēt.

      Dzēst
    2. Tu mani ne tā saprati :D es pamanīju, ka ir apturēts, tikai nesapratu, kādā sakarā viņi to ir izdarījuši.

      Dzēst
    3. Ja viss notiktu no dīvāna tad tviterkontu droši vien ka neapturētu, tātad arī Latvijā notiek interneta satura cenzūra. Un pret to ir jācīnās.

      Dzēst
  3. A nesen te vienam piesprieda nosacīto par to, ka internetā mūsu tautu par debilu nosauca.
    Ja tā aizdomājas, tad gan jau točna pēc twīta var noteikt, kur atrodies utt. Jā, mazliet biedējoši. BB

    AtbildētDzēst
  4. Varētu padomāt, ka ir jēga kaut ko bloķēt. :) Gan Twitter kontus var cept vienu pēc otra, gan blogus. Vietas internetā, kur verbāli izpausties, ir papilnam.

    AtbildētDzēst
  5. Moshka
    pofig uz to twitteri, raksti tikai sheit. Bus mazak liekas uzmanibas,
    lasis daudz maz tikai tie, kas zinaas un diez vai kaadam ienaks praataa
    kko blokjeet.

    AtbildētDzēst
  6. Izskatās, ka konts atjaunojas. Twītus var izlasīt, pieseivoju garās pasaciņas, ja nu atkal pazūd un nepaspēj pārnest uz blogu. Droši vien grūti būtu no telefona tos palagus pa jaunam rakstīt :) Sveicieni! BB

    AtbildētDzēst
  7. Jā, es par to pašu biju iedomājies, bet es metu iekš dropboxa. Bekaps man ir.

    AtbildētDzēst