pirmdiena, 2013. gada 17. jūnijs

Par twitteri

Šī jau būs trešā reize, kad manu akountu bloķē un met nost visus sekotājus, tāpēc man apnika jau taisīt visu par jaunu, blogu likvidēt nevar tik vienkārši, jo rakstus vienalga atjaunošu. Tapēc man jācer tikai uz Jūsu palīdzību. Ja Jums ir akounts twiterī, draugos vai fb, izplatiet šo saiti caur sevīm, acīmredzot Latvijā interneta cenzūra strādā pietiekami spēcīgi, lai aizliegtu vārda brīvību.

Es ceru, ka Jums būs interesanti lasīt manis radītos rakstus, bet bez Jūsu palīdzības es nevaru cīnīties, es nezinu kurš tam visam stāv aizmugurē, bet rokas šim cilvēkam ir pietiekami garas, lai ietekmētu kādas ASV kompānijas darbību internetā, tāpēc, viss ir tikai Jūsu rokās, ja Jūs šo blogu uzturēsiet pie dzīvības, tikmēr arī būs saturs, kurš tiks radīts no žoga otras puses. Ja Jums tas liksies vienaldzīgi, iespējams, kādreiz saskaroties ar tādu pašu situāciju, Jūs atcerēsaties šo stāstu. Es protams varu sareģistrēt 150 Twitter profilus, un 50 profilus draugos, lai visiem būtu jautrāk, un neviens mani nevarēs spēt bloķēt, bet es Ticu, ka arī uz Tevi, kurš lasa šīs rindas var paļauties, un tu iekopēsi saiti uz šo blogu, lai arī pārējie varētu par viņu uzzināt.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru