trešdiena, 2013. gada 19. jūnijs

Par reklāmu šajā blogā.

Šis eksperiments ir startējis, lai pārbaudītu, vai tas vispār strādā, ar mani vakar vakarā sazinājās partnertīkla vadītājs, kurš piedāvāja pamēģināt gūt labumu, izvietojot viņu tīklā esošās reklāmas, kad iebildu, ka man tomēr jāpatur sava anonimitāte, tomēr izskatot visus iespējamos riskus un pārbaudot cilvēka sniegtos datus par sevīm, noslēdzām vienošanos, ka es saņemšu atskaites par uzrādīto rezultātu, savukārt nopelnīto naudu ja tāda parādīsies, tad nodos man pazīstamam cilvēkam, kurš savukārto to ieskaitīs manā cietuma kontā. Ja nekas nenotiksies, palūgšu viņu reklāmas izvākt, bet pagaidām uzskatu, ka nevienu neesmu aizvainojis. Cilvēks palīdzēja ar reklāmas baneru ievietošanu, jo no programmēšanas neko nesaprotu, un kā jau minēju vakar pat html nemāku pārveidot, tāpēc cilvēks apsolījās arī to palīdzēt nokārtot. Tāpēc man tagad ir jāpalīdz sapelnīt kafijai ieskatoties arī Samsung mājaslapā. Ne tikai to atverot un uzreiz aizverot, bet arī paskatoties, vai tur tiešām var atrast arī ko Jums noderīgu. Ir arī vairāki piedāvājumi no maniem lasītājiem un sekotājiem, atvērt papildus bankas kontu vai atsūtīt ZZ kodus un reklamēt arī ātros kredītus, bet visas šīs idejas man nepatīk. Naudu var arī godīgi nopelnīt, un ātros kredītus arī nereklamēšu, to veidu kuru sauc par Googles reklāmām man arī ieteica nereklamēt, jo tur tāpat ātrie kredīti tikai arī rotē. 
Tāpēc palikšu pie savas pārliecības, un šis ir tikai medijs, un ja medijam ir auditorija, tad kontrolējamos apstākļos reklāmu var un vajag pasniegt. Turklāt, ja tas ir Samsungs, tad es pieņemu, ka daudzi no Jums ir šī zīmola fani un neviens Jums plikus onkuļus un tantes te reklamēt netaisās.

4 komentāri:

  1. Google reklāmas ir pēc konteksta. Ja neesi rakājies un meklējis ātros kredītus vai lapā tie netiek pieminēti, tos visdrīzāk ka nereklamēs. Ja esi iepriekš esi google meklējis auto riepas, tad reklāmās būs, teiksim, Nokian riepas. Ja meklēji mojito, būs kokteiļu grāmatu reklāmas utml. utjp.

    AtbildētDzēst
  2. Mārcis Bārcis, kā padomdevējs izklausās cerīgi, atmet man ziņu privāti un pierādi, ka tu tiešām kaut ko saproti no šīs jomas, iespējams, ka tu esi profesionālis, bet Mārči Bārči, anonīmi padomdevēji man šobrīd nav nepieciešami.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Neesmu profesionālis un domāju, ka tavos stāstos ir ieinteresēti daudz spēcīgāki programmētāji par mani, kas tev spētu izpalīdzēt labāk.
      Uz ātru roku skatoties arī neredzēju iespēju tev privāti aizmest ziņu - īsti nekur nekāds e-mails vai kas tamlīdzīgs nerādas.

      Dzēst
    2. Mārci, nu kā tā var. Tviteri nelieto, caur google+ arī nevari pieteikties? Pat es zinu tik daudz, ka tas ir pietiekami.

      Dzēst